مر که باشی!!!!!

مرد که باشی 

باید خیلی از نامردی ها رو تحمل کنی

باید دستتو بذاری روی دلت که یه موقع کسی نفهمه

دلت رو کی شکونده

مرد که باشی وقتی کسی رو که دوست داری بهت پشت کرد

نفرین نمیکنی انتقام نمیگیری فریاد نمیکنی اسمش رو به بدی یاد نمیکنی

فقط در سکوت مردونگیت

بغضتو اشکت رو قایم می کنی که نکند نامردها از غم درونت شاد بشن 

مرد که باشی باید غماتو پشت خندت

دلسوزی هاتو پشت عصبانیت 

غیرتتو پشت فریاد 

و عشقتو پشت نگاه قایم کنی

مرد بودن خیلی سخته خیلی سخـــــــت.....!

5 انگشت

انگشت کوچک : برای بهترین دوستم و قولی که بهش دادم ...

انگشت حلقه : برای یه شخص خیلی خیلی خاص ...

انگشت میانی : برای اونایی که پشتم حرف میزنن و حسابی اضافه کارن...;)

انگشت اشاره : برای انتخاب بهترین دوستام...

انگشت شصت : برای زندگی ، تا بهش بگم هیچوقت کم نمیارم ...;)

سلامتی

سلامتی اونی که هیچوقت نفهمید
از چی خوشمون میاد و از چی خوشمون نمیاد
سلامتی خودمون که همیشه خواسته هاش رو فهمیدیم
و بی صدا اجابت کردیم
و اون باز نفهمید.....!

دیگر دیر شده

ما هی هر روز تنها تر شدیم 

هر روز منزوی تر و مجازی تر شدیم

ما در دنیای مجازی غرق شدیم 

ما یادمان رفت به پدربزرگ و مادر بزرگ هایمان سر بزنیم 

چون هر بار که می خواهیم از خانه بیرون برویم 

چراغ ِ اسم یک عالمه از دوستان ِ مجازی ِ ما روشن است و دلمان نمی آید بدون ِ ” گپ زدن ” با آنها برویم و وقتی ” گپ ” ِ ما تمام میشود 

دیگر دیر شده و خسته شده ایم از بس با کیبورد حرف زده ایم.....!

وقتی فریاد میزنی

وقتی فریاد میزنی 
همه صدایت را میشوند 
هنگامی که به آرامی سخن میگوئی 
فقط اطرافیانت متوجه میشوند
اما هنگامی که سکوت میکنی 
تنها کسی حرفت را میشوند 
که عاشقت باشــــــــــــــد.....!

بعضی عشقا

بعضی عشقا مثل حضرت نوح می مونن 
( بعضیا از ترس طوفان میان پیشت)
بعضی عشقا مثل حضرت آدمه 
( خوبیش اینه که اولین عشقته )
بعضی عشقا مثل حضرت ابراهیمه 
( باید همه چیزتو قربونی کنی )
بعضی عشق ها هم مثل حضرت مسیحه 
( آخرش به صلیب کشیده میشی) 
بعضی عشق ها هم مثل حضرت موسی هستن 
( تا یه کمی دور میشی یه گوساله میاد جاتو می گیره )

تمام من شدی

ببین تمام من شدی اوج صدای من شدی
بت منی شکستمت وقتی خدای من شدی
ببین به یک نگاه تو تمام من خراب شد
چه کردی با سراب من که قطره قطره آب شد
به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم
به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم
منو به دست من بکش به نام من گناه کن
اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن
نگو به من گناه تو به پای من حساب نیست
که از تو آرزوی من به جز همین عذاب نیست
هنوز می پرستمت هنوز ماه من تویی
هنوز مومنم ببین تنها گناه من تویی

یه سلامتی.........♥

به سلامتی تلخی روزگار که خیلی چیزا رو می شه خواست اما نمیشه داشت...

گریم میگره

گریه م میگیره

وقتی که میبینم کسی که تمام دنیای من بود...

الان منت دیگری رو میکشه...

یادت باشه

یادت باشه یه روزایی هست که...
پشتت زیاد حرف میزنن ,
یا می خوان جای تو باشن و نمیتونن ,
یا دوست دارن باهات باشن و در حدت نیستن...

میدونی غربت چیه؟

میدونی غربت چیه؟
هر وقت از نگاه و صدای اونی که آرومت میکنه دور شدی توو غربتی...

میدونی عشق بازی چطوریه ؟

میدونی عشق بازی چطوریه ؟
یعنی وقتی که بارون میباره با عشقت داری قدم میزنی
وقتی هوا برفیه تو توی آغــوش اونی 
وقتی منتظرش هستی اون به تو اس ام اس میزنه 
وقتی دلت براش تنگ میشه اون بهت زنگ میزنه
وقتی ازش دلخوری و باهاش قهری اون پا پیش میذاره
وقتی تو چشماش نگاه میکنی اون بهت میگه دوستت دارم
وقتی هواشو کردی و نمیتونی بری دیدنش و اون بهت میگه من میام پیشت
دوست داشتن و عشق بازی به همین سادگیست.....!

حواستون باشه

حواستون باشه
وقتی یکی دوستتون داره 
فکر نکنید وظیفشه و این روال همیشگیه
به این فکر کنید که یهو خسته بشه 
و دیگه حوصله یک طرفه بودنه عشق رو نداشته باشه
آدما یه جایی که خسته میشن 
یهو بی صدا میرن 
بعد شما میمونید یک عالمه غرورِ کاذب 
و حسرت فرصتهایی که میتونست در کنارش به شادی و خاطره ساخته بشه
تا با جنگ و دعوا و بهانه های الکی و مغرور شدن به اینکه 
هر کاری بکنم طرف رفتنی نیست بگذره
یادتون باشه هر کسی میتونه بهتون بگه دوستت دارم 
اما اونی که واقعی و از ته قلب بگه و بارها بهتون ثابت کرده باشه که دوستتون داره خیلی کمیابه 
به همین راحتی آدمهایی که واقعا دوستتون دارن رو از دست ندید
چون حسرتی که در آینده خواهید خورد خیلی سخته.....!

سلامتی

سلامتی کسی که
به نبودنش عادت کردی
ولی دلت بودنش رو میخواد.....!

به سلامتی همه پدر مادرها ♥

مادر

مثل مدادیست که هر روز تراشیده شدن و کوچک شدنش را حس می کنی تا وقتی که تموم بشه

و پدر

مثل خودکاریست که هر چقدر هم که باهاش بنویسی تغییری در ظاهرش احساس نمی کنی 

فقط یه روز باخبر میشی که دیگه نمی نویسه

به سلامتی همه پدر مادرها ♥

و خدا رحمت کنه پدر مادرهایی که در بینمون نیستن.....!

دیگر سکوت هایم سرد شد 
نه به سردی هـــوا
نه به سردی دستانت
به سردی لحنت
سکوتم سرد شد
سرد..سرد ...سرد
تو با لحن سردت
دلم را آتش زدی
و من هم با نگاه سرد و بی تفاوتم
دنیا را خاکستر خواهم کرد
تقصیر من نیست
تو به من اینگونه آموختی.....!

سلامتی

سلامتی دل که وقتی می شکنه صداش در نمیاد 

سلامتی اونایی که موندن زیر آواری که 

یه روزی فکر میکردن محکمترین تکیه گاهشون میشه

سلامتی خودمون که تنهاییم اما تنی به هرکسی ندادیم.....!

♥ خدا را دوست داشته باشین ♥


خدا را دوست داشته باشین ♥
حداقلش اینه که یکی رو دوست دارید 
که بهتون خیانت نمیکنه و روزی بهش می رسید.....!

واسه لاشی بازی و هرزگی نیازی به آزادی نیست......!

تو روم وایساده میگه دیگه نمیخوامت .
دیگه من نمیتونم باهات باشم .این رابطه از اولش اشتباه بوده .
میگم چرا؟
میگه من آزادی ندارم محدودم کردی؟
میگم جایی نذاشتم بری؟
جلوت رو گرفتم کاری نکنی؟
میگه نه؟
میگم پس مشکلت چیه؟
میگه آخه تو نمیذاری با هرکی دلم بخواد بگردم هی میپرسی کجام؟
یه لبخند بهش زدم تو دلم گفتم 
واسه لاشی بازی و هرزگی نیازی به آزادی نیست......!

عشق اول

واسه اولین بار یکی میاد تو زندگیت

میگه دوستت داره 

تو هم خوشت میاد چون تورو دوست داره

کم کم به هم عادت میکنید 

وابسته میشید یه جواریی که فک میکنید 

بدون هم بودن واستون محال شده

این رابطه میشه عشق اول

وقتی میره تو میمونی و هزار تا خاطره با کلی تنهایی و سوال بی جواب خلاصه قشنگترین روزای زندگیت میشه غم و غصه

میشه فکر کردن و به گذشتــــه و یه عالمه چراهای بی جواب

همه ی این روزای سخت کم کم تو ذهنت کمرنگ میشه

سعی میکنی همه چیو فراموش کنی

به روزای خوب میرسی

حتی شاید یکی بیاد تو زندگیت که خیلی بیشتر از اون دوسش داشته باشی 

اونقدر که همه ی خاطرات اون از ذهنت پاک بشه فقط یه اسم ازش باقی بمونه و چندتا خاطره ی نصف نیمه

حالا دیگه خیلی وقته بهش فکر نمیکنی

ولی مطمئن باش اگه یه روزی یه جایی دوباره ببینیش

همه ی اون خاطره ها

همه ی اون روزا

همه ی اون حرفا

دونه به دونه دوباره یادت میاد 

آره عزیزم

عشق اول همچین دردی داره.....!

شاید فراموش بشه ولی هیـــچ وقت خوب نمیشه..

فرق عشق و ازدواج

شاگرد از استادش پرسید: عشق چیست؟
استاد در جواب گفت:به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور
اما هنگام عبور از گندم زار به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی.
شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت.
استاد پرسید: چه اوردی؟
و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ
هر چه جلوتر میرفتم خوشه های پر پشت تری می دیدم و به امید پیدا کردن
پر پشت ترین تا انتهای گندم زار رفتم.
استاد گفت: عشق یعنی همین!
شاگرد پرسید: پس ازدواج چیست؟
استاد گفت: به جنگل برو و بلند ترین درخت را بیاور.
اما به خاطر داشته باش که باز هم نمی تونی به عقب برگردی!!
شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت.
استاد از او ماجرا را پرسید و شاگرد در جواب گفت: 
به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم انتخاب کردم.
به سبب انکه ترسیدم اگر جلو بروم باز هم دست خالی برگردم 
استاد گفت: ازدواج یعنی همین.....

سلامتی .....

سلامتی اون که هر بار پیکمونو بردیم بالا شیرینترین آرزوها رو براش خواستیم ولی اون تلخ ترین لحظه هارو برامون رقم زد
سلامتی دل پری که خالی نمیشه
به سلامتی اونایی که همیشه میخندن اما یه عمر بغض داشتن و هیچکس نفهمید
سلامتی اونایی که الان از تنهاییشونه که تو فیس بوک هستن.....!