به سلامتی تو . . .


به سلامتی تو . . .

تویی که الان پشت مانیتور قوز کردی . . .

تویی که الان دلت واسه یه بی معرفت تنگه . . .
تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی غرورت نمیذاره...
تویی که بغضتو قورت میدی که یه وقت گریه نکنی ...
تویی که هر آهنگی گوش میدی یاد یه نفر میفتی...
تویی که تا میای یه کاری کنی میگی : بیخیال...
تویی که واس خودت آواز میخونی....
تویی که این روزا توی دنیای مجازی غرق شدی...
تویی که حتی توی دنیای مجازی هم خودتو گم کردی...
تویی که نمیدونی چه ریختی خودتو خالی کن...
به سلامتی تو . . .

تلفنی که زنگ نمی خورد


تلفنی که زنگ نمی خورد که نیازی به اختراع نداشت !!
حوصله ات سر رفته بود ” چسب ِ قلب ” اختراع می کردی ؛ می چسباندیم روی این ترک های قلب ِ صاحب مرده مان
گراهام بل عزیز ! حال ِ این روزهای مرا ، تو هم مقصری . . .

چه موحود عجیبی است این انسان

چه موجود عجیبی است این انسان...!
وقتی صدایش می کنی، نمی شنود...
وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند...
وقتی دوستش داری، به فکرت نیست.
اما...
وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته...
وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای...
وقتی به فکرت هست، که دیگر نیستی...

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند

با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند

و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم

آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

سخت ترین کار دنیا


سخت ترین کار دنیا

بی محلی کردن به کسیه که

با تمام وجود دوسش داری...........

اگه بهش زنگ میزنی

 اگه بهش زنگ میزنی رد میکنه..                             

یعنی تاریخ انقضای تو تو دلش تموم شده..                       

این قانونه....!!!                                        

با قانونه ادما نجنگ...!!!                                 

غرورت له میشه...          

شمارشو که می بینی دلت میریزه


شمارش که می بینی دلت میریزه                                   

خوشحال نباش ...                                           

شاید زنگ زده فقط اهنگ بیشوازت رو گوش کنه                  

ادما تا این حد نامردن.....!!!          

محبتت را ....

محبتت را نثار کسی کن که لایق آن باشد نه تشنه آن            

زیرا هر تشنه ای روزی سیراب می شود....              

بزرگترین اشتباهم این بود


بزرگترین اشتباهم این بود که التماس کردم بمانی...          

نمی  ارزید دیرفهمیدم ...                                   

با همه چیز کنار امده ام

با همه چیز کنار امده ام                           

جزباورجمله اخر تو ..                               

چیزی بینمون نمونده...!!!         

بعد از تو


بعد از تو عادتم شده فقط خوردن قهوه ی تلخ


بی چاره من


یادت با من چه کرده


که برای فراموش کردن شیرینی عشقمان


به هر چیزی چنگ میزنم....

میدونی زشتی عشق مون کجا بود...


میدونی زشتی عشق مون کجا بود...

اونجایی که روز اخر به جای یادگاری

دستمو گذاشتی تو دستت رفیقت گفتی بچه خوبیه..

دلم میخواست بگم

بی غیرت این همون دستیه که تا یه روز پیش

تو دستای تو بود

وقت رفتن حراجم کردی

انصاف نبود

به رویت نیاوردم

به رویت نیاوردم

اما

از همان جایی که به جای "تو" گفتی"شما"

فهمیدم پای او در میان است..........

میدونی

دردناک ترین جای قصه اونجاست که

برات ارزوی خوشبختی میکنه.............

وقتی گند زدی به زندگی طرف

وقتی گند زدی ب زندگی طرفو رفتی..

.حداقل وقت رفتن دهنتو ببند


نگو مواظب خودت باش قسمت نشد......!


تو همیشه میگفتی


  تو همیـــشه میگفتـــــی :

   مـــــــن ، یه تار موی تو را به هیچ کس نمیــــــدهم!

    اینقدر تار های موی من را به این و آن دادی تا کچــــل شدم 

    حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار...

دنبال کسی نیستم

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم بگه:


" نرو "

کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم بگه:


"صبر کن منم با هات بیام , تنها نرو"


نه چیز دیگر......

دل خوش نباش از این که هر روز با یکی هستی ...


این که هر کسی می تونه با تو بودن را تجربه کنه ...

نشان از بی لیاقت بودن توست ، نه چیز دیگر . . . . . .!


وقتی بهت میگه

وقتی بهت میگه : جات خالیه ....

نگو دوستان به جای ما!شاید منتظر اینه که بگی :

جامو نگهدار ؛ زود میام ... !!


من

 من ،


با کناری ات،


کنار نمی آیم !!!!


کنار می روم ……

دروغ


تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم ،

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !!!


    دروغ می گفت........

دیگری را دوست می داشت...

      بارها از او پرسیدم دوستم داری می گفت:آری

آخر از پای شکیبایی افتادم گفتم راستش را بگو هرچند هم که سخت باشد تو را خواهم بخشید......

آیا پای یکی دیگر در میان است؟

کمی چرب زبانی کرد و در آخر گفت: آری

گفتم تو سال ها به من دروغ گفتی این بار من به تو دروغ می گویم:

                       تورا هیچ وقت نخواهم بخشید

 

:((


همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم:می دونم!

گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!

گفتم: می دونم!

گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !

… گفتم:می دونم!

گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم



 برای خیانت ، هزار راه هست،


اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست