من تمام سعی ام را میکنم

  من تمام سعی ام را می کنم تا روی کارهای روزانه ام متمرکز شوم .

اما کودک بازیگوش ذهنم ، به سمت دست های تو ، لی لی می کند !

دلم برای سکوت دستهایت تنگ شده است ،برای حرف های

شبانه ات با من....آروزهایی که داشتیم.... بی نهایت در این روزهای

پراز شلوغ و هیاهو ،دلم برای سکوت دستهایت تنگ شده ؛ عزیز تمام

عیار من من هر روز به تو و دستهای نجیبت فکر می کنم وهر روز تکرار

می شود در من مهربانی هایت بگذریم از این سطرهای همیشه....!

وتنها یادگار کوچکت ....از من دور است...اما....

بگذریم از این همه " دوستت دارم " هایی که تلنبار شده اند در دهانم....

بگذریم از این حسرت! ازاین تنهایی همیشگی من....از دردی که این

بار تو به جانم انداختی و رفتی....

منی که از تمام دنیا فقط همین احساس را داشتم...نمیدانستم

برایت اینقدر ناقابل است که من را با آن تنها خواهی گذاشت...

بگذریــــــم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد